3 Nisan 2012 Salı

ANKAFERD-KAN DURDURUCU


Arkadaşlar bugün itibariyle diş tedavisine başladım....ve diş hekimi bana ANKAFERD BloodStopper (ABS) isimli kanı durduran ilaç tavsiye ettii diş yapımına başlayınca bunu alacağım bende daha önceden duymuştum aslında bizim gibi coumadin kullanan herkesin elinin altında olması gereken bir ilaç....tampon-sprey-ampul şeklinde satılıyor...fiyatını araştırdım almul seti içinden 24 tane çıkıyor fiyatı 300 tl...ama doktorum bana iki adet 1 mg almamı istedi dişçiliğin eczanesinde satılıyormuş sanırım taneylede satıyorlar...sizleride bilgilendirmek istedim...

Ankaferd BloodStopper Kanama Durdurucu
Kanama kontrolünde yüzyılın buluşu olarak kabul edilen Ankaferd BloodStopper, hemostaz düzenleyicisi olarak fonksiyon gören, vücut dışı yaralanmalar, travmatik kesikler, diş operasyonları, spontan ya da cerrahi girişimler sonrası oluşan minör ve majör kanamaların kontrolünde kullanılan ve uygulamada...
Ankaferd BloodStopper Kanama Durdurucu
Kanama kontrolünde yüzyılın buluşu olarak kabul edilen Ankaferd BloodStopper, hemostaz düzenleyicisi olarak fonksiyon gören, vücut dışı yaralanmalar, travmatik kesikler, diş operasyonları, spontan ya da cerrahi girişimler sonrası oluşan minör ve majör kanamaların kontrolünde kullanılan ve uygulamada....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Diş ve Coumadin

Merhabalar, 2012 Şubat ayından beri Coumadin kullanıyorum.3 seneyi geçtim (2015 yılında yazmıştım).Nice yıllara insallah :) Genel o...